מערכות רולר אוטומטי הינם שדרוג מעולה לכל מערכת מים מלוחים שיש לה סאמפ. יכולת הסינון של מערכות אלו הם הרבה יותר טובות מפרלון רגיל וגרביים מיקרוניות למיניהן. היתרון הנוסף שלהם שלא צריך לנקות את הפרלון או להחליף גרביים כל פעם, דבר שהיה דורש הרבה תשומת לב. תהליך ההתקנה פשוט ומהיר כולל חיבור מהיר לאפליקציה, ולא דורש שינויים רבים בסאמפ. לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו.

 
מיין לפי

חוות דעת:

  • "היי מארק, התקנת הריפמט היתה מהירה ופשוטה בהתאם להנחיות שלכם. רוקנתי את הסאמפ באמצעות משאבת המקרר. פירקתי את תא מחיצות הגרביים באמצעות הסכין היעודי של רדסי. לקח כ 10 דקות. הוצאתי את שאריות הגומי באמצעות רשת קטנה. הרכבת הריפמט וחיבור לצינור הירידה כ 15 דקות נוספות. הגדרת הריפמט באפליקציה תהליך של כמה דקות, וכל התהליך לקח פחות משעה ועבר בצורה פשוטה ללא קושי מיוחד. אחלה מוצר. תודה רבה!"
  • "הי מארק, קניתי את הריפמט 500 להתקנה בריפר 250 v1. השתמשתי בערכת ההתאמה של רד סי כדי להסיר את מתקן גרבי הפילטר והזכוכיות הצמודות. החלק הזה עבר בקלות ולקח פחות מעשר דקות. לא הייתי צריך לרוקן את המים מהסאמפ. ערכת הסכינים הזו מעולה, ולדעתי השימוש בה חובה. ההרכבה של המכשיר פשוטה מאוד, והסרטונים הברורים של רד סי לא משאירים מקום לטעויות. החלק המאתגר יותר היה פירוק צינור החזר המים מהאקווריום כדי לחתוך אותו עבור חיבור הצינור הגמיש של המכשיר. התהליך עצמו לא מסובך, העניין הוא שבאקווריום ותיק, בגלל עייפות החומר והגומיות בצינורות, כל פירוק כזה עלול לגרום לנזילות בעת החיבור מחדש כפי שקרה אצלי. לכן להמליץ ללקוח לקנות יחד עם המכשיר גם את ערכת גומיות האיטום-על כל צרה, וזו גם הזדמנות להחליף גומיות ישנות. חוצמזה-ההתקנה והחיבור את המכשיר היו קלים, והשימוש באפליקציה נוח מאוד…"
  • "לפני הריף מט היה לי סט של 20 גרביים שהייתי מחליף פעם ב 4 ימים וכול חודש בערך הייתי מכבס אותם במכונת כביסה אחרי שהפעלתי 2 מכונות על ריק כדי לשטוף טוב את המכונה ולאחר מכן שוב מכונה ריקה לשלום בית! עכשיו כול זה היסטוריה. ההתקנה של הריף מט ערכה כ 20 דקות. בעזרת הקיט סכינים פירקתי את התקן של הגרביים מהסאמפ בזהירות והירכבתי את הריף מט לפי צפיה בסירטוני YOUTUBE של REDSEA. החיבור לאפליקציה של רד סי כמו כול מכשיר אחר של REDSEA קל ומהיר. את הצינור הגמיש קיצרתי למידה שתתאים בדיוק לחיבור שיורד מהמיכל שגם אותו קיצרתי בכ 10 ס"מ. בלי מחברים מיוחדים ובלי בלגן. עד כו נראה שהריף מט עובד מצויין ונראה שמסנן כול גרגר. שווה כול שקל!"